Vi är givetvis måna om att du får en bra upplevelse när du bokar via oss.
Kontakta oss via länken här om du vill rapportera ett företag som du har bokat hos:
Tänk dock på att du vid bokning ingår avtal direkt med den som utför tjänsten. Bokadirekt tar således inget ansvar för felaktiga eller uteblivna behandlingar.
Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten.
Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar.
Observera att det enbart är möjligt att recensera bokningar som är gjorda via onlinebokningen. Detta för att säkerställa riktigheten i recensionerna som vi visar på vår marknadsplats.
Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär eller ringa in.
Till formulärDu kan bestrida fakturan från Qliro via deras hemsida.
Läs mer :
här
Du kan ta bort kontot genom att logga in och gå hit
Du kan även kontakta oss via formuläret.
Det går inte att ändra e-postadress för ett befintligt konto.
Du kan däremot skapa ett nytt konto med din nya e-postadress och fortsätta använda det nya kontot istället.
Det gamla kontot kan du ta bort genom att logga in på det och gå hit
Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten.
Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar.
Observera att det enbart är möjligt att recensera bokningar som är gjorda via onlinebokningen. Detta för att säkerställa riktigheten i recensionerna som vi visar på vår marknadsplats.
Presentkort köpta på Bokadirekt har 12 månaders giltighetstid från köptillfället.
Du kan se giltighetstid genom att ange koden här
Det står även angivet på presentkortet.