Vad vill du boka?

Tjänster

Passet börjar med en lätt uppvärmning följs sedan av en cirkelträning med olika stationer där kondition och styrka varvas, som man jobbar i individuellt. Passet är 60 min
Pump är en styrkeinriktad träningsform där fria vikter och stång används för träning till förkoreograferad musik. Deltagarna kan själva reglera tyngden genom att avlägsna eller lägga till vikter.
Spinning är en form av träning i grupp på stillastående motionscyklar, motståndet regleras utifrån din egen styrka och kondition, det är en effektiv träningsform för hela kroppen med fokus på rygg, mage och ben.
Spinning är en form av träning i grupp på stillastående motionscyklar, motståndet regleras utifrån din egen styrka och kondition, det är en effektiv träningsform för hela kroppen med fokus på rygg, mage och ben.
Spinning är en form av träning i grupp på stillastående motionscyklar, motståndet regleras utifrån din egen styrka och kondition, det är en effektiv träningsform för hela kroppen med fokus på rygg, mage och ben.
Step/core tränar man kondition, koordination, styrka och smidighet. Man jobbar med stegkombinationer både på golvet och på en step up-bräda samt core-träning fokuserar på övningar som skapar styrka och stabilitet främst för mage och rygg.
Step/Pumphard tränar man kondition, koordination, styrka och smidighet. Man jobbar med stegkombinationer både på golvet och på en step up-bräda Pumphard är intervallträning en styrkeinriktad träningsform där fria vikter och stång används för träning till förkoreograferad musik. Varje muskelgrupp körs 60 sek, vila 20 sek x-3. Deltagarna kan själva reglera tyngden genom att avlägsna eller lägga till vikter. Passet är 60 min.
Här gör vi enkla rörelser med syftet att öka våran rörlighet och även att öka styrka i mage och rygg.
Passet avslutas med en skön avslappning som gör att lugn och harmoni infinner sig i kropp och sinne.
TABATA/HIIT
Tabata intervaller är en högintensiv intervalltränings form. Intervallformet som ursprungligen skapades av den japanska forskaren Dr. Izumi Tabata består av 20 sekunder hög intensivt träning (så hårt du kan pressa dig) följt av 10 sekunders vila. (Det kan komma att läggas in HIIT som då körs i 30 sek hög intensiv träning följt av 30 sek vila). Detta upprepas för 8/4 omgångar, sammanlagt fyra minuter. Denna form av träning ökar den uthålliga och explosiva muskelkapaciteten samtidigt som du tränar din syreupptagningsförmåga (kondition). Vi blandar övningar med endast kroppen som belastning och övningar med vikter. Vi arbetar med stora muskelgrupper som ben, rygg, bröst, mage och axlar. Hopp kan förekomma, men kan undvikas. Passet är 40 min.
Yoga bygger på att skapa ett flöde mellan rörelser och andning. Utifrån dina egna förutsättningar tränar du din styrka, rörlighet, balans och mental närvaro. Yoga handlar också om kroppskännedom. Rörelserna sker både statiskt och dynamiskt och har sitt ursprung i de fysiska yogatraditionerna.
Passet avslutas med en skön avslappning som gör att lugn och harmoni infinner sig i kropp och sinne.
Zumba är en dansbaserad träningsmetod som fokuserar sig på de latinska dansstegen, som exempel salsa och samba. Tillsammans med aerobicssteg bildar de en kombination som blir en dansworkout till latinsk musik. Detta kör vi 30 min. Resterande kör vi styrka med focus på överkroppen.
Passet är 60 min

4YOU

En träningsanläggning som erbjuder olika pass för alla åldrar. För mer info, gå in på hemsidan: www.4you2.se

Gymmet är nu öppet. För mer info, gå in på hemsidan: www.4you2.se

Anmälan skall ske senast 1 tim 15 min innan passets start och avanmälan 1 tim 30 min innan passets start!

Telefon 070-3828107
Webbsida
E-post
Adress
Säldebråten Södervik 3
66593 Kil