Hej Angelique
Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar att du känner dig missnöjd med resultatet av behandlingen. Vi vill gärna bemöta några punkter kring ditt besök hos oss.
När du kom in till salongen utan bokad tid tog vi ändå emot dig för att kunna diskutera din upplevelse. Under mötet gick vi tillsammans igenom före- och efterbilder, där vi kunde se en tydlig skillnad efter behandlingen med 0,5 ml filler. Vi erbjöd även att ta nya bilder för att visa utvecklingen, men det ville du inte.
Vi noterade också att du tidigare hade gjort fillersbehandlingar på andra kliniker, vilket hade lett till migration av filler på överläppen. Av den anledningen avrådde vi från att fylla på ytterligare, då en ökad mängd riskerar att förvärra migrationen. I stället rekommenderade vi att tömma den befintliga fillern innan ett eventuellt nytt ingrepp, men detta valde du att inte göra.
Vi beklagar att detta inte motsvarade dina förväntningar, men vårt mål är alltid att agera utifrån vad som är säkrast och bäst för våra kunder på lång sikt. Du är alltid välkommen att höra av dig om du vill diskutera fler alternativ framöver.
Vänliga hälsningar