Support

Vanliga frågor & svar

Vad gäller ditt ärende?

Vanliga frågor

Du kan ta bort kontot genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.

Vid avbokning så avbryts din betalning per automatik.

Återbetalningstiden beror på betalsätt.

Vanligtvis tar det 2-3 bankdagar.

Har du valt en direktbetalning och inte har fått en återbetalning inom 7 bankdagar, vänliga kontakta oss.

Jag har avbokat en tid men inte fått återbetalt för min förskottsbetalning.

Bokningen kopplas till ditt konto via e-postadressen som är angiven i bokningen. Detta sker per automatik om du är inloggad när du bokar.

Har du bokat som gäst kommer du inte kunna se bokningen på ditt konto. Har du inte bokat som gäst men du ser fortfarande inte din bokning kontrollera att du är inloggad med rätt e-postadress.

När en kund bokar en tid hos en tjänsteleverantör via Bokadirekt så samlas de personuppgifter tjänsteleverantören anser vara nödvändiga in. Uppgifterna behandlas vidare av Bokadirekt samt tjänsteleverantören under varsitt åtskilt ansvar.

Du kan läsa mer om vår hantering av personuppgifter: här

Frågor om skönhetsbehandlingar?

Du kan också läsa mer frågor och svar kring våra mest bokade skönhetsbehandlingar på vår sida, FAQ Skönhetsbehandlingar.Läs mer