Tjänsteutövare

Tjänsteutövare

Vi är givetvis måna om att du får en bra upplevelse när du bokar via oss. Kontakta oss via länken här om du vill rapportera ett företag som du har bokat hos.

Tänk dock på att du vid bokning ingår avtal direkt med den som utför tjänsten. Bokadirekt tar således inget ansvar för felaktiga eller uteblivna behandlingar.

Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten. Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar.

Observera att det enbart är möjligt att recensera bokningar som är gjorda via onlinebokningen. Detta för att säkerställa riktigheten i recensionerna som vi visar på vår marknadsplats.

Behöver du komma i kontakt med oss?

Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär eller ringa in.

Till formulär

Vanliga frågor

När en kund bokar en tid hos en tjänsteleverantör via Bokadirekt så samlas de personuppgifter tjänsteleverantören anser vara nödvändiga in. Uppgifterna behandlas vidare av Bokadirekt samt tjänsteleverantören under varsitt åtskilt ansvar.

Du kan läsa mer om vår hantering av personuppgifter: här

Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten. Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar. Observera att det enbart är möjligt att recensera bokningar som är gjorda via onlinebokningen. Detta för att säkerställa riktigheten i recensionerna som vi visar på vår marknadsplats.

Genom din inloggning på Bokadirekt så kan du gå till Mina bokningar för att avboka tiden. Vid bokning får du även en bokningsbekräftelse med en avbokningskod. Den kan du ange här för att avboka.

Avbokning kan ske utan kostnad inom reglerna för avbokning.

Reglerna sätts av varje tjänsteleverantör. Se deras onlinebokning eller din bokningsbekräftelse för att veta vad som gäller för just din bokning.

Jag lyckas inte avboka min tid.

Vid köp av kort så får du det via e-post direkt vid köpet.

Vid köp av fysiskt presentkort så postar vi det till den adress som angavs vid köpet.

Om du inte hittar eller inte har fått ditt presentkort så kan du kontakta oss.

Jag har köpt ett presentkort men hittar det inte.

Frågor om skönhetsbehandlingar?

Du kan också läsa mer frågor och svar kring våra mest bokade skönhetsbehandlingar på vår sida, FAQ Skönhetsbehandlingar.Läs mer