Kontakta oss

Support formulär

Välj den kategori din fråga gäller

Min fråga handlar om

Boka tid
Betalning
Mitt konto
Presentkort & Friskvårdskort
Faktura
Tjänsteutövare

Övrig information

Bilagor

Du behöver endast bifoga filer om du blivit bedd att göra detta vid tidigare kontakt med support, annars kan du hoppa över.

Säkerställ så alla uppgifter stämmer innan du skickar in formulär till vår support.

Kontakta oss

Oavsett om du är privat- eller företagskund hos oss är du alltid välkommen att kontakta oss via formuläret för frågor om våra tjänster. Gäller dina frågor istället en specifik salong eller utövare ber vi er kontakta salongen/utövaren. Våra öppettider är vardagar 8-17.

Vanliga frågor

Kontakta oss gärna via formuläret så ska vi se vad som har hänt.

Jag har fått en bokningsbekräftelse på något som jag inte har bokat.

Vid köp av kort så får du det via e-post direkt vid köpet.

Vid köp av fysiskt presentkort så postar vi det till den adress som angavs vid köpet.

Om du inte hittar eller inte har fått ditt presentkort så kan du kontakta oss.

Jag har köpt ett presentkort men hittar det inte.

Använd vår app (Finns i AppStore och Google Play Butik) eller gå in på Bokadirekt.se och sök tjänsterna som du är intresserad av. Klicka på ett företag i sökningen så kan du se deras tjänsteutbud, bildgalleri och recensioner.

Klicka på tjänsten du vill boka och välj tid. Om du är inloggad så behöver du bara bekräfta bokningen. Annars anger du dina uppgifter och bekräftar bokningen.

Du får en bekräftelse via e-post samt direkt på skärmen.

När en kund bokar en tid hos en tjänsteleverantör via Bokadirekt så samlas de personuppgifter tjänsteleverantören anser vara nödvändiga in. Uppgifterna behandlas vidare av Bokadirekt samt tjänsteleverantören under varsitt åtskilt ansvar.

Du kan läsa mer om vår hantering av personuppgifter: här

Frågor om skönhetsbehandlingar?

Du kan också läsa mer frågor och svar kring våra mest bokade skönhetsbehandlingar på vår sida, FAQ Skönhetsbehandlingar.Läs mer