Välj den kategori din fråga gäller
Du behöver endast bifoga filer om du blivit bedd att göra detta vid tidigare kontakt med support, annars kan du hoppa över.
Oavsett om du är privat- eller företagskund hos oss är du alltid välkommen att kontakta oss via formuläret för frågor om våra tjänster. Gäller dina frågor istället en specifik salong eller utövare ber vi er kontakta salongen/utövaren. Våra öppettider är vardagar 8-17.
Kontakta oss gärna via formuläret så ska vi se vad som har hänt.
Vid köp av kort så får du det via e-post direkt vid köpet.
Vid köp av fysiskt presentkort så postar vi det till den adress som angavs vid köpet.
Om du inte hittar eller inte har fått ditt presentkort så kan du kontakta oss.
Använd vår app (Finns i AppStore och Google Play Butik) eller gå in på Bokadirekt.se och sök tjänsterna som du är intresserad av.
Klicka på ett företag i sökningen så kan du se deras tjänsteutbud, bildgalleri och recensioner.
Klicka på tjänsten du vill boka och välj tid. Om du är inloggad så behöver du bara bekräfta bokningen. Annars anger du dina uppgifter och bekräftar bokningen.
Du får en bekräftelse via e-post samt direkt på skärmen.
När en kund bokar en tid hos en tjänsteleverantör via Bokadirekt så samlas de personuppgifter tjänsteleverantören anser vara nödvändiga in. Uppgifterna behandlas vidare av Bokadirekt samt tjänsteleverantören under varsitt åtskilt ansvar.
Du kan läsa mer om vår hantering av personuppgifter:
här