Du kan bestrida fakturan från Klarna via deras hemsida.
Läs mer:
här
Du kan bestrida fakturan från Qliro via deras hemsida.
Läs mer:
här
Om du har fått en e-postfaktura från Bokadirekt genom Billogram så kan du kontakta oss genom att öppna fakturan och skriva i meddelandefältet.
Om du har fått en faktura skickad direkt ifrån tjänsteutövaren så behöver du kontakta dem.
Kontaktuppgifter finns vanligtvis på deras onlinebokning.
Om du har varit i kontakt med oss om en faktura och har blivit ombedd att skicka in underlag, kontakta oss via formuläret här.
Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär.
Till formulärVid köp av kort så får du det via e-post direkt vid köpet.
Vid köp av fysiskt presentkort så postar vi det till den adress som angavs vid köpet.
Om du inte hittar eller inte har fått ditt presentkort så kan du kontakta oss.
Du kan se ditt presentkorts aktuella saldo genom att ange presentkortskoden (står på presentkortet) här
Efter en behandling via Bokadirekt kan man få möjligheten att lämna ett omdöme till utövaren. För att man ska få den möjligheten så behöver vissa krav fyllas:
Kontakta oss gärna via formuläret så ska vi se vad som har hänt.
Du kan ta bort kontot genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.