Varmt välkomna till Lily Garden Spa Stockholm!
Kära kunder!
***Till er som redan är kund hos oss eller kommer att bli i framtiden. Vänligen läs igenom all information och regler på vår webbplats innan du bokar tid. (Speciellt regler gällande ÅTERBETALNING och GARANTI efter behandlingen)
***Vi kan vid behov komma att göra vissa förändringar och hoppas att våra kunder har överseende med detta.
Vi är evigt tacksamma för att ni har valt oss med förtroende för att utföra era behandlingar.
Utan er hade inte Lily Garden funnits idag.
Vi sätter alltid eran välmående och hälsa i första hand??
Vid sjukdom, öppna sår,risk för infektioner och även komplikationer kommer vi inte att utföra behandlingen, just för ditt bästa!
Har ni frågor eller funderingar under behandlingen så har vi alltid personal på plats som kan hjälpa er
Vi tar endast kortbetalning. EJ KONTANTER!!
ATT TÄNKA PÅ DIREKT EFTER BEHANDLINGEN:
- Titta noga igenom resultatet för att se om det är någonting du( kunden) inte är nöjd med. Skulle det vara det säger man direkt till personalen på plats så försöker vi rätta till “felet”.
Detta måste ske direkt efter behandlingen och i salongen. Det funkar inte att man kommer tillbaka efter flera dagar och säger att man inte är nöjd, då kan vi tyvärr inte göra något åt saken!
STÄMPELKORT:
-Kunder får ett stämpelkort när göra en behandling hos oss ( gäller inte manikyr, pedikyr och rabatt student )
När kunder göra full stämpelkort man får en gratis behandling kostar:
Naglar: 500 kr
Fransar: 550 kr
- För att förhindra bedrägeri stämplar vi bara ett kort åt gången, dessutom, om du har flera stämpelkort kan du antagligen använda ett helt, det vill säga ingen överföring /summering. Om man har glömt kortet anses det som en miss.
AVBOKNING:
- Vi vill meddela att det är möjligt att göra avbokningar innan via hemsidan. Det går bra även via sms eller email.
- Försenade avbokningar eller uteblir avbokningar kommer att debiteras med halva priset av behandling som ni har bokat, FAKTURA skickas hem.
PRESENTKORT:
- Gäller ej presentkort hos bokadirekt. Man kan köpa presentkort på salongen.
ÅTERBETALNING:
-Skulle det vara otur så att man får EN ALLERGISK REAKTION DÅ KONTAKTAR MAN SALONGEN DIREKT VIA MEJL(MÅSTE TA KORT på stämpelkortet och FRANSAR och maila till oss med namn och telefonnr ) för att få råd om hur man går till vägar! det något brådskande allvarligt då söker man läkare för att få vård. Efter läkarbesöket kommer man till oss med LÄKARINTYG som visar att det orsakats av den behandlingen man har fått från oss, då betalar vi för all kostnad pengarna tillbaka för den behandling man har gjort.
- Kunden får inte ändra, bearbeta eller manipulera resultatet av behandlingen på egen hand utan godkännande från salongen eller läkaren.
- Vill man Ej Ta Bort materialet, då har man ingen rätt till återbetalning.
- Vid reklamation där kunderna vill ha pengarna tillbaka - Då ska man har tappat nästan alla fransar under 24 timmar efter man gjort behandlingen. - Det kräver dessutom ett läkarintyg där det står att man har fått en allergisk reaktion p.g.a. att man har gjort fransförlängning.
- Alla reklamationer ska göras VIA MEJL. Om det är fel från vår sida gör vi självklart återbetalning till kund. När det gäller återbetalning ska man komma in personligen till salongen. Vi kan endast återbetala via kort.
- När du kommer till salongen för att få återbetalning, kom ihåg att ta med alla nödvändiga journaler och papper. Om du bor långt bort från oss eller har en rimlig anledning att inte kunna komma till salongen, kommer vi att komma överens via e -post och återbetala via kort.
Mvh Team Lily Garden