Hej Nicole! Tack för att du har delat med dig av din upplevelse. Jag är verkligen ledsen att du inte blev helt nöjd med resultatet under ditt besök. Jag vill förklara lite mer om processen och vad som hände.
Vid vår konsultation hade jag förväntningar på att vi skulle kunna uppnå en ljusare nyans, baserat på din hårfärg. När vi började blekningen upptäckte jag att resultatet inte kom som förväntat, och det visade sig vara på grund av de tidigare färgningarna i ditt hår. Trots att du nämnt att du hade tonat håret, så var det troligtvis en färg som hade påverkat resultatet mer än vi trott. Blekningen hade svårt att få fäste och stoppade vid en viss ljushetsnivå, vilket gjorde att vi inte kunde komma längre den dagen.
Jag vill också förtydliga att när jag torkade ditt hår efter både första och andra nyanseringen, var det inte för att jag ville skicka iväg dig. Anledningen till att jag torkade håret var för att jag verkligen behövde se det torra resultatet. Eftersom det är svårt att bedöma hur färgen verkligen ser ut i blött hår, behövde jag torka det för att kunna göra justeringar om det behövdes. Varje gång du nämnde att det kändes lite gult, gjorde vi justeringar för att förbättra resultatet.
Jag förstår nu att detta kanske gav dig en annan känsla, och att du uppfattade det som att jag ville avsluta behandlingen, vilket inte var min avsikt. Jag skulle aldrig släppa iväg dig om du inte var helt nöjd med resultatet och förväntningarna vi hade. Jag ville verkligen göra mitt bästa för att ge dig det resultat du önskade.
Jag är glad att nyanseringen i slutändan gav ett bättre resultat, men jag beklagar att det inte blev som vi hade hoppats från början.
Jag tar med mig din feedback och kommer att vara ännu tydligare i kommunikationen om vi stöter på liknande situationer framöver.
Tack för att du gav oss möjligheten att arbeta med ditt hår, och jag hoppas att du hittar den perfekta lösningen framöver.
Mvh Saga