Vi beklagar att du upplever situationen som oprofessionell och vill härmed förtydliga vad som faktiskt har hänt.
Du gjorde en bokning hos oss samma dag kl. 17.10 för en behandling kl. 19.00. På grund av många inkommande samtal vid den tidpunkten skickade vårt system automatiskt ut ett SMS om att tiderna var fullbokade till alla som ringde efter att den sista bokningen bekräftats, för att undvika dubbelbokningar. Vid det tillfället visste vi ännu inte att det var du som hade ringt.
Så snart vi upptäckte att du hade en bekräftad bokning kontaktade vi dig omedelbart kl. 17.30, både via telefonsamtal och SMS, och Bokadirektssystem för att förklara att det tidigare meddelandet skickats av misstag samt för att bekräfta att din bokning fortfarande var giltig. Vi ringde även igen strax före kl. 18.00 för att ytterligare bekräfta att du var varmt välkommen på den bokade tiden.
Vi försökte nå dig flera gånger i god tid före din bokning, men det var du som valde att inte komma till behandlingen.
Av denna anledning kan vi tyvärr inte erbjuda någon återbetalning, i enlighet med våra bokningsvillkor som du godkände vid bokningstillfället. Din bokning blockerade även möjligheten att ta emot andra kunder under den tiden.
Vi vill understryka att ingen i vårt team har skrikit åt dig eller gått till personangrepp. Vi har bemött dig med respekt, tydlighet och professionalism under hela kontakten.
Vi beklagar om något missförstånd har uppstått och önskar dig allt gott.