Vad vill du boka?

Vill du boka tid för personlig träning eller massage? Klicka här: http://ptdan.bokadirekt.se

Måndag 20 augusti

10:00
Vår 60+ grupp är för dig över 60 år som vill få varierad och kul träning som både stärker din kropp, gör dig smidigare och ger dig bättre balans och koordination. Allt detta samtidigt som vi har kul och umgås med andra som har liknande mål som dig.

Träningen är tuff men på en nivå så att alla deltagare klarar av träningen men utmanas efter sina egna förmågor. Gruppen kommer att innehålla en stor variation mellan pulshöjande övningar, styrkeövningar och rörlighetsövningar vilka alla kommer att hjälpa dig mot en stark och hälsosam kropp som även minskar riskerna för både sjukdomar och skador.

Tisdag 21 augusti

19:10
60 min
Tuffare träningsgrupp i Malmö för den som vill utmana sig själv.

Läs om gruppen på http://ptdan.se/grupptraning/powerfit/

Gruppen innehåller 2 träningspass/vecka under 8 löpande veckor.

Onsdag 22 augusti

Nytänkande aktivitet för barn i åldern 4-8 år som innehåller träning för barn och föräldrar tillsammans. Få kvalitetstid sinsemellan där barnen utvecklar en bra motorik samtidigt som föräldrarna får ett svettigt och kul träningspass.

Gruppen innehåller 1 träningspass/vecka under 8 löpande veckor.

Ange gärna barnets namn i "Övrigt" fältet.

Måndag 27 augusti

19:10
60 min
Gruppträning för viktminskning i Malmö.

Träningen innehåller allt från föreläsningar om kost, motivation och löpteknik till feedback på din kost, 32 st träningspass tillsammans, tävlingar, rådgivning, invägningar, tester och en grym gemenskap.

Tisdag 11 september

Träningen byggs från grunden och ser till att du får en optimal progression som på säkrast möjliga sätt ger dig den bästa återhämtningen efter din förlossning. Träningen går bland annat ut på att stärka din bäckenbotten-, coremuskulatur samtidigt ge en ökad kroppskontroll och fettförbränning.

Gruppen innehåller 2 träningspass/vecka under 4 löpande veckor.
Träningen byggs från grunden och ser till att du får en optimal progression som på säkrast möjliga sätt ger dig den bästa återhämtningen efter din förlossning. Träningen går bland annat ut på att stärka din bäckenbotten-, coremuskulatur samtidigt ge en ökad kroppskontroll och fettförbränning.

Steg 2 innehåller mer konditionsträning än vår steg 1 grupp.

Gruppen innehåller 2 träningspass/vecka under 4 löpande veckor.