Tack för att du delade din feedback – vi tar alltid våra kunders upplevelser på allvar. Du bokade en tid på 45 min (klippning), men ditt hår var extra långt och tjockt vilket normalt kräver klippning extra långt hår (60 min). Det är naturligt att en sådan klippning tar lite längre tid. Tidigare kunds behandling drog också ut på tiden. Jag informerade dig om att jag låg lite efter och du svarade att det inte var något problem.
Ibland händer det att kunder av misstag väljer fel tjänst vid bokningen. Om rätt tjänst bokas från början blir allt mycket smidigare – både för oss frisörer och för andra kunder som då slipper vänta. Därför uppmuntrar vi alltid kunder att kontakta oss om de är osäkra, så hjälper vi gärna till att boka rätt.
När det gäller handdukar vill vi tydligt betona att vi aldrig återanvänder dem – alla handdukar tvättas alltid efter varje användning, även de som läggs under kappan.
Under själva besöket och även vid avslutningen uttryckte du att du var nöjd, och därför känns det extra tråkigt att läsa att du senare upplevde missnöje. Vi uppskattar alltid när kunder delar sina känslor direkt under besöket – både positiva och negativa – eftersom vi då har möjlighet att snabbt rätta till om något inte känns bra. Skulle det ändå uppstå funderingar i efterhand erbjuder vi alltid en kostnadsfri konsultation eller kontroll för att lösa eventuella problem.
Vårt mål är att alla kunder ska känna sig trygga och glada när de lämnar salongen, och vi välkomnar dig självklart tillbaka för en kostnadsfri kontroll om du fortfarande inte är nöjd.