Det är tjänsteutövaren som du bokar hos som väljer vilka betalsätt som erbjuds. Om tjänsteutövaren erbjuder onlinebetalning och du ändå inte kan betala, så kan det bero på att priset för tjänsten inte visas, eller att den tid du bokar är för långt fram i tiden för att betalas just nu.
Vid avbokning så avbryts din betalning per automatik.
Återbetalningstiden beror på betalsätt.
Vanligtvis tar det 2-3 bankdagar.
Har du valt en direktbetalning och inte har fått en återbetalning inom 7 bankdagar, vänliga kontakta oss.
Om du loggar in via vår app så kan du gå till dina bokningar och betala dem så länge tjänsteleverantören erbjuder det.
Vid onlinebetalning så skickas per automatik ett kvitto till dig.
Om du har betalat direkt till tjänsteleverantören så får du ett kvitto av dem när du betalar.
Saknar du ett kvitto för en betalning gjord online så kan du kontakta oss.
Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär eller ringa in.
Till formulärDu kan bestrida fakturan från Qliro via deras hemsida.
Läs mer :
här
Du kan ta bort kontot genom att logga in och gå hit
Du kan även kontakta oss via formuläret.
Det går inte att ändra e-postadress för ett befintligt konto.
Du kan däremot skapa ett nytt konto med din nya e-postadress och fortsätta använda det nya kontot istället.
Det gamla kontot kan du ta bort genom att logga in på det och gå hit
Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten.
Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar.
Observera att det enbart är möjligt att recensera bokningar som är gjorda via onlinebokningen. Detta för att säkerställa riktigheten i recensionerna som vi visar på vår marknadsplats.
Presentkort köpta på Bokadirekt har 12 månaders giltighetstid från köptillfället.
Du kan se giltighetstid genom att ange koden här
Det står även angivet på presentkortet.