Vid köp av kort så får du det via e-post direkt vid köpet.
Vid köp av fysiskt presentkort så postar vi det till den adress som angavs vid köpet.
Om du inte hittar eller inte har fått ditt presentkort så kan du kontakta oss.
Före du slutför din bokning så finns ett fält där du kan ange presentkortets kod, så länge tjänsteleverantören tar emot presentkort köpta på Bokadirekt.
Observera att presentkort köpta direkt hos tjänsteleverantören inte går att ange vid bokning, dessa tas istället med till besöket.
Presentkort köpta på Bokadirekt har 12 månaders giltighetstid från köptillfället.
Du kan se giltighetstid genom att ange koden här
Det står även angivet på presentkortet.
Du kan se ditt presentkorts aktuella saldo genom att ange presentkortskoden (står på presentkortet) här
Kvittot skickas via e-post i samband med köpet. Saknar du ett kvitto så kan du kontakta oss.
Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär eller ringa in.
Till formulärDu kan bestrida fakturan från Qliro via deras hemsida.
Läs mer :
här
Du kan ta bort kontot genom att logga in och gå hit
Du kan även kontakta oss via formuläret.
Det går inte att ändra e-postadress för ett befintligt konto.
Du kan däremot skapa ett nytt konto med din nya e-postadress och fortsätta använda det nya kontot istället.
Det gamla kontot kan du ta bort genom att logga in på det och gå hit
Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten.
Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar.
Observera att det enbart är möjligt att recensera bokningar som är gjorda via onlinebokningen. Detta för att säkerställa riktigheten i recensionerna som vi visar på vår marknadsplats.
Presentkort köpta på Bokadirekt har 12 månaders giltighetstid från köptillfället.
Du kan se giltighetstid genom att ange koden här
Det står även angivet på presentkortet.