Hej och stort tack för att du tagit dig tid att lämna en utförlig recension 💙
Vi är glada att ni uppskattade lokalens doft och lugna atmosfär, samt att ni kunde använda ert friskvårdsbidrag hos oss. Samtidigt är vi ledsna över att upplevelsen inte fullt ut levde upp till era förväntningar.
Vi vill gärna förtydliga att all information om behandlingen – vad som ingår och vilka produkter som används – finns tydligt beskrivet både på vår hemsida och i Bokadirekt inför bokning. Dock tar vi till oss att det hade varit värdefullt att även få en muntlig genomgång, och ser över hur vi kan bli ännu tydligare i bemötandet på plats.
När det gäller beröringens intensitet uppskattar vi alltid om gäster säger till under behandlingen – t.ex. om massagen känns för hård – så att vi direkt kan anpassa oss och ge en optimal upplevelse för just er.
Gällande föningen vill vi också förklara: vår salong ligger i ett äldre hus med begränsat elsystem, vilket tyvärr inte tillåter oss att använda två fönar samtidigt utan att hela lokalen påverkas. Vi gör alltid vårt bästa för att anpassa oss på bästa möjliga sätt, men förstår att väntetiden kan upplevas som mindre smidig.
Tack igen för er feedback – den hjälper oss att utvecklas. Ni är varmt välkomna tillbaka om ni vill ge oss en ny chans att ge er den upplevelse ni förväntat er