Vad vill du boka?

Schema från 6 aug på BADHOTELLET

​Måndagar: 18.30 YogaFlow 
Tisdagar: 10.00 YogaEasy
Onsdagar: 18.30 YinYoga
Torsdagar: 18.30 YogaFlow
Lördagar: 09.00 YinYoga 
Söndagar: 09.00 Yoga/Pilates 


Välkomna!
Klarna
Erbjuder onlinebetalning med Klarna

Gymmet

Boka provträning eller introduktion till träning i gymmet med instruktör.

Om du önskar PT bokas det och betalas separat hos Joakim Drott 0702383654 eller drott_joakim@hotmail.com.

Träning

Instruktör: Britta Thurfjell

60 min

Lugnare pass för dig som vill jobba med flöde och meditation

Yogan fokuserar på andning, stretch och styrka. Och vi strävar ständigt efter att minska stressen i kropp och sinnet så vi kan fungera bättre.

Klassen består av följande steg:
• Intoning/Fokusering (Dharana)
• Andningsövning (Pranayama)
• Uppvärmning (Prana flow)
• Flödessekvens/klasstema (Vinyasa)
• Avslappning (Shavasana)
• Centrering/meditation (Dhyana)
Yoga Flow (vinyasa) 90 min

Under sommaren är måndagens pass Easy & torsdagens pass mer Power!

Yoga Flow/Vinyasa- är en elementär och ganska fysisk yoga som passar nästan alla! En utvecklad anpassad yogaform till 2000-talets människa där fysiska utmaningar varvas med mentala intentioner. Klassen är uppbyggd på ett flöde med klassiska vinyasas som sol- och månhälsningar samt att vi jobbar med olika teman som kan vara fokus på höfterna, chakrasystemet mm.

Yogan fokuserar på andning, stretch och styrka. Och vi strävar ständigt efter att minska stressen i kropp och sinnet så vi kan fungera bättre.

Klassen består av följande steg:
• Intoning/Fokusering (Dharana)
• Andningsövning (Pranayama)
• Uppvärmning (Prana flow)
• Flödessekvens/klasstema (Vinyasa)
• Avslappning (Shavasana)
• Centrering/meditation (Dhyana)
Instruktör: Britta Thurfjell

90 min.

Klassen är en lugn, återhämtande och meditativ yoga, där du får slappna av muskulärt. Effekten är att du kommer åt och stimulerar din bindväv på djupet och muskelfascia och du kommer att utveckla en djupare kontakt med dig själv. Det är framförallt områdena kring höften, låren, bäckenbenet och nedre delen av ryggraden som man jobbar med. Man utför alla övningar på golvet och man håller varje position mellan tre till fem minuter, med musklerna avslappnade och med medveten andning för att fokusera kropp och sinne på vad som händer.
Klassen består av följande steg:
• Intoning/Fokusering (Dharana)
• Andningsövning (Pranayama)
• Uppvärmning (Prana flow)
• Yogasekvenser
• Djup avslappning (Shavasana)
• Centrering/meditation (Dhyana)
Instruktör: Britta Thurfjell (jämn vecka), Lovisa Dahlgren (udda)
60 min

Klassen är en lugn, återhämtande och meditativ yoga, där du får slappna av muskulärt. Effekten är att du kommer åt och stimulerar din bindväv på djupet och muskelfascia och du kommer att utveckla en djupare kontakt med dig själv. Det är framförallt områdena kring höften, låren, bäckenbenet och nedre delen av ryggraden som man jobbar med. Man utför alla övningar på golvet och man håller varje position mellan tre till fem minuter, med musklerna avslappnade och med medveten andning för att fokusera kropp och sinne på vad som händer.
Klassen består av följande steg:
• Intoning/Fokusering (Dharana)
• Andningsövning (Pranayama)
• Uppvärmning (Prana flow)
• Yogasekvenser
• Djup avslappning (Shavasana)
• Centrering/meditation (Dhyana)
Instruktör: Lovisa Dahlgren / Britta Thurfjell

En dynamisk yogaklass där vi rör oss långsamt och inkännande genom olika yogapositioner som både öppnar och stärker kroppen. Med fokus på andetagen och den inre upplevelsen får du möjlighet att utforska din egen rörelse, din egen rytm. Vi växlar mellan stillsamma, meditativa rörelser och sekvenser som utmanar fokus och styrka, och det finns alltid utrymme att anpassa yogan efter våra egna förutsättningar.