Hej Anne-Catherine,
Tack för din återkoppling. Vi är ledsna att du inte blev nöjd med ditt besök.
Vi vill gärna förtydliga att din tid bokades via Sista Minuten, vilket innebär en bokning med mycket kort varsel, samma dag. På grund av en pågående service på vår laserutrustning uppstod en försening i schemat, men du informerades om detta cirka 40 minuter innan din bokade tid.
De produkter som användes under behandlingen är väl beprövade och godkända, och används dagligen utan att orsaka några problem. Det är vanligt att peelingbehandlingar har en något starkare doft, men vi försäkrar att produkten inte var ovanligt stark. Vi noterade även att din attityd under behandlingen tyvärr inte var särskilt respektfull, trots vår behandlares professionella bemötande.
När det gäller musiken vill vi bara tillägga att detta är en del av stämningen och inte bör ses som ett mått på vår kompetens eller kvalitet. 😅
Vi tar till oss alla synpunkter och arbetar ständigt för att förbättra oss – samtidigt vill vi ge en rättvis och nyanserad bild till våra nuvarande och framtida kunder.
Vänliga hälsningar,
Teamet på Ambre Klinik