Att tänka på bokning :
?? När du har gjort behandling hos oss och lämna salongen, återbetalar vi inte. Om det blir problem med naglar har du rätt till garanti inom 7 dagar. Du kan kontakta oss vid Instagram eller skriva meddelande till oss, då bokar vi en lagning.
??Kunden ansvarar själv för att boka in rätt behandling.
??Kontakta oss gärna om du är osäker på vad du ska välja( ni kan sms till mig)
AVBOKNINGSPOLICY & NO SHOW
- Avbokning sker via Bokadirekt senast 24h innan bokad tid.
- Försenad avbokning eller uteblivet besök debiteras 100 % av behandlingspriset.
- No Show debiteras fullt ut vid:
• Sen ankomst mer än 15 min
• Vägran att samarbeta med vår personal
• Respektlöst eller aggressivt beteende
- Vi förbehåller oss rätten att avbryta eller neka behandling vid respektlöst beteende – full debitering gäller.
- Kunden ansvarar för att kontrollera sin bokning och vald behandling. Om du vägrar ta emot den bokade behandlingen debiteras den ändå, även om vi har hjälpt till att boka tiden åt dig.
- Alla avgifter enligt ovan faktureras som No Show-faktura. Du kommer att få en faktura om din avbokning/orsak faller inom dessa villkor.
??Ni kan komma 10minuter innan och Tank vad ska du göra ( vi har nästan 600 färger så det blir lite svårt att välja färg :)
??Vi tar Swish eller Kontant
??Vill du se bilder på våra arbeten? Skicka in på bilder som jag har ladda upp på hemsidan :)
Tack för alla Kunder !