LÄS HÄR INNAN BOKNING! JUST NU HAR JAG LITE SEMESTER SÅ SALONGEN ÄR STÄNGD. JAG ÄR TILLBAKA IGEN VECKA 29, SVARAR PÅ MAIL OCH SMS I MÅN AV TID FRAM TILL DESS. ÖNSKAR ER ALLA EN TREVLIG SOMMAR! Nu finns också alla tider t.om augusti utlagda här i schemat, så gå gärna in och boka in er redan nu för att få en bra tid för er behandling! SER NI INGA TIDER SÅ ÄR DET REDAN FULLBOKAT, håll då utkik efter ev. återbudstider, de syns i schemat så fort de blir lediga. Tider för september kommer ut snart framöver. Angående priser på behandlingarna: Då jag helst tar emot betalning via kort, swish eller kontant så får ni som betalar med dessa medel alltid 10% rabatt på era behandlingar. Varmt Välkomna till Hälsa & Harmoni💕
395 90, Kalmar