1. Hälsa Malmö

Soul Sisters Inifrån & Ut

Stenbocksgatan 4, 211 50 Malmö
5.0

Presentkort

Presentkort

Ge bort egentid
BeloppValfritt
Köp nu

Alla tjänster

Samtalsterapi / Intuitiv livscoachning

1

Samtalsterapi/Intuitiv livscoachning på zoom

60 min
Lever du det liv du vill leva fullt ut? Eller känner du att det är något som skaver utan att kunna sätta fingret på vad det är? Eller kanske är på du på en spirituell resa där du håller på att "vakna" upp behöver stöd i processen. Här kan många känna sig ensamma och känna att det är svårt med förståelse från nära vänner och anhöriga och kan vara skönt att prata med någon som förstår och har gått igenom samma och har erfarenhet vad det är som sker. Alla känner vi någon gång i livet att vi kan vara lite vilsen eller att vi står och stampar på samma ställe utan att komma vidare. Det kan handla om personlig utveckling eller kanske ren oro som behöver komma upp till ytan och få bearbetas. Jag arbetar utifrån en holistisk syn där jag hjälper dig att lyfta blicken så att allt kan ses utifrån ett högre perspektiv. Detta är för att du bättre ska kunna förstå och få insikter om varför vissa saker är som de är och varför de har varit som de har varit. Det är först när du har blivit medveten och fått förståelse som du är redo att anta nästa steg på din väg, där du omvandlar dina erfarenheter till kunskaper som är värdefulla nycklar för växa ytterligare som människa och skapa det liv du vill leva. Vi lär oss att arbeta med energier och dess naturlagar. Hur många gånger vi behöver ses är helt beroende på vad du står i och vad ditt mål är. Är man på en resa där man vill nå ett långvarigt resultat krävs också mer djupgående arbete och fler sessioner. Är man däremot i en process där man mer behöver "bolla" och få hjälp med spegla något på sin väg så kan det ibland räcka med någon enstaka gång. Samtalen sker via Zoom / Facetime eller telefon, det som känns smidigast för dig i stunden. Betalning via Swish på 0735-410800 och ska vara erlagd innan sessionen.
Pris1 100 kr

Reiki healing

2

Samtalsterapi/ Intuitiv livscoaching och Reiki healing på Zoom

90 min
Denna tjänst kombinerar vi samtal/ coachning med Reiki healing. Vi delar upp tiden mellan samtal via zoom/facetime eller telefon och distans healing. Sessionen börjar med samtal i vad du står i just nu, det som behöver din uppmärksamhet, det som håller dig tillbaka och står i vägen för att du kunna leva ditt liv i linje med ditt större syfte. Denna tjänst passar även dig som är i ett spirituellt "uppvaknande" och behöver stöd i din process och förståelse för vad du går igenom. Därefter skickar jag distanshealing till dig, du befinner dig på en lugn och trygg plats och tar emot. Efter healingen avslutar vi med ett kortare samtal om din upplevelse och vägen framåt. Hur många gånger vi behöver ses är helt beroende på vad du står i och vad ditt mål är. Är man på en resa där man vill nå ett långvarigt resultat krävs också mer djupgående arbete och fler sessioner. Är man däremot i en process där man mer behöver "bolla" och få hjälp med spegla något på sin väg så kan det ibland räcka med någon enstaka gång. Att just kombinera samtal och Reiki brukar vara en fin kombination för större klarhet och att få med kroppen också på resan då mycket av våra trauman just sitter i våra kroppar. Reiki på distans är lika kraftfull som fysiskt då energin arbetar bortom tid och rum. Reiki är en fantastisk metod för stressreducering och avkoppling där kropp och själ går ner i djup avslappning. Det är en mjuk och samtidigt effektiv behandlingsmetod vid t.ex. oro, smärta, stress, ångest, fysiska och mentala spänningar. Den fyller på med livsenergi och skapar balans. Grundar dig och balanserar dina energier. Reiki förutsätter ingen speciell livsåskådning, varken från utövaren eller av den som tar emot. Reiki är helt oberoende av tro. Många tror att de måste vara “mottagliga” på ett speciellt sätt, men alla är mottagliga för Reiki. Du kan uppleva en varm känsla och pirrningar i kroppen när musklerna börjar slappna av och spänningar släpper. Efter behandlingen upplever de flesta ett lugn och stillhet både mentalt och emotionellt. Känslan att få Reiki är varm och lugn, musklerna slappnar av och värmen kan sätta kvar i flera dagar. Du kan känna en pirrning i kroppen även efter behandlingen då spänningarna släpper och cirkulationen ökar i kroppen. Fötterna kan kännas tyngre då kroppen blir grundad under och efter en behandling. Tänk på att dricka lite extra vatten efter sessionen då hjälper du energin att röra på sig och utrensning av toxiner kan ske. Betalning via Swish på 0735-410800 ska vara erlagd innan sessionen.
Pris1 500 kr

Reiki healing via Zoom

60 min
Här ses vi via Zoom. Vi startar med ett kortare samtal där du får berätta vad du befinner dig i just nu. Efter det skickar jag healing till dig där du befinner dig på en lugn och trygg plats och vi avslutar med en stunds samtal där du får berätta om din upplevelse och din väg framåt. Reiki på distans fungerar lika bra som fysiskt då energin arbetar bortom tid och rum. Ibland kan den till och med upplevas kraftigare på distans. Reiki är fantastisk metod för stressreducering och avkoppling där kropp och själ går ner i djup avslappning. Det är en mjuk och samtidigt effektiv behandlingsmetod vid t.ex. oro, smärta, stress, ångest, fysiska och mentala spänningar. Den fyller på med livsenergi och skapar balans. Grundar dig och balanserar dina energier. Reiki förutsätter ingen speciell livsåskådning, varken från utövaren eller av den som tar emot. Reiki är helt oberoende av tro. Många tror att de måste vara “mottagliga” på ett speciellt sätt, men alla är mottagliga för Reiki. Du kan uppleva en varm känsla och pirrningar i kroppen när musklerna börjar slappna av och spänningar släpper. Efter behandlingen upplever de flesta ett lugn och stillhet både mentalt och emotionellt. Känslan att få Reiki är varm och lugn, musklerna slappnar av och värmen kan sätta kvar i flera dagar. Du kan känna en pirrning i kroppen även efter behandlingen då spänningarna släpper och cirkulationen ökar i kroppen. Fötterna kan kännas tyngre då kroppen blir grundad under och efter en behandling. Tänk på att dricka lite extra vatten efter sessionen då hjälper du energin att röra på sig och utrensning av toxiner kan ske. Betalning ska vara erlagd via Swish på 0735-410800 innan sessionen.
Pris1 100 kr

Personal

5.0
87 betyg

Omdömen

5av5
5
(84)
4
(3)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Sida 1 av 1
Om företaget
Sagt om mig. Hos Linda skapas det magi! Här får du träffa den underbara Linda med stort hjärta och en självklar kompetens. Linda är väldigt bra på att ge det lilla extra som har stor betydelse för din kropp och känslorna vi har i den. Hon är genuint intresserad av dig, för den bästa upplevelsen och utifrån dina önskemål och förutsättningar inom både Reiki, samtal och vägledning anpassad för just dig. Hon kan verkligen möta människor i nuet. Jag kan verkligen rekommendera ett besök hos henne och ni kommer inte att bli besvikna.

instagramInstagram@linda_soulsisters

Är det kanske nu du äntligen tar det där steget som du har känt så länge att du har velat göra. 

Där du har känt att något vill förändras, tittas på en gång för alla. Där ditt gamla jag inte längre passar in i den nya tiden som vi går emot. 

Där du vill få vara mer du och leva livet fullt ut. 
Inte anpassa dig för att passa in och behaga andra utan nu är det din tur att ta din plats och leva utifrån självkärlek och sunda gränser. 

Nu har jag möjliggjort så att fler kan få ta del av min visdom oavsett var du bor. 
Känner mig helt pirrig i kroppen av att få möta dig från denna plats. Både för dig som har varit hos mig innan men även dig som jag ännu inte har träffat ❤️

Jag känner i hela mitt väsen att vi är i en sådan transformation som kollektiv och att vi kommer att uppleva något som är så stort så vi inte ens kan tänka ut det. 

Det kommer inte alltid att vara lätt men ju mer vi är förankrade i oss själva ju lättare och härligare kommer det att bli 🦋

Nu ligger det nya tider ute på min Bokadirekt (länk i bio). 

Varmt varmt välkommen ❤️
Stor kram 
Linda
Lite förändring under sommaren ☀️

Jag älskar sommaren, här kommer jag till min fulla rätt. Jag njuter så varje dag som solen är framme med sin härliga livsenergi. 

Och jag känner speciellt när vi bor i Sverige att det gäller att ta vara på varenda stund av ljuset när det väl kommer. Detta läkande ljus🙏🏻

Jag är mer i rörelse, vill se och upptäcka härliga platser, få nya intryck och miljöombyte och tänker att du säkert vill det samma ☀️✨.
Så denna sommaren har jag kommit fram till att alla besök som ni gör hos mig kommer att ske digitalt. 
Så jag kan vara där jag ska vara och du kan vara där du vill vara i denna stund❤️

Det kommer inte vara någon skillnad i mina tjänster utan ni kan boka coaching/samtal och healing som vanligt. 
Antigen sker det över zoom, FaceTime eller som ett vanligt telefonsamtal. 
Det bestämmer du själv vad som känns smidigast för dig. 
Det ska vara enkelt, vara en del av din vardag med personlig utveckling så vi behöver inte göra det svårare än det är..kan vara så enkelt som ett samtal medan du går en promenad längs stranden eller kanske i en park, i solen på balkongen eller uteplatsen. 

När du bokar 60 min healing så gör vi som vanligt att vi pratar en stund innan ( via zoom, FaceTime eller telefon) för att fånga upp vad du står i just nu. 
Sen skickar jag healing på distans till dig och avslutar med en stunds samtal om din upplevelse. 

Samma gäller om du bokar in dig på 90 min kombinerad healing och samtal. Då fördelar vi tiden mellan dessa båda. 

Healing på distans fungerar lika bra som fysisk då energin går bortom tid och rum. 
Många kan till och med uppleva att healingen är starkare när den är på distans.

Detta kommer att träda i kraft from 15/6 så from nästa vecka är det digitalt som gäller. 
( Denna vecka är jag på plats för dig som önskar det) 

Jag kommer att lägga ut bokningsbara tider på Bokadirekt löpande under sommaren de dagar och veckor som jag arbetar.

Låt oss växa tillsammans i denna expansiva tid vi är i och går mot med stormsteg 💫☀️🦋
Behöver man vara modig för att välja lycka? 

Du vet att du vill vara på en annan plats. 
Du känner det i hela din energi och väsen.
Något skaver varje dag. Den där irritationen, tröttheten och livsenergin som alltmer saknas. 

Detta är vägledning skatt ❤️

Men ändå väljer du att stanna kvar i det som känns bekant och lite bekvämt. 
Kanske är det jobbet som suger och du säger till dig själv dagligen, detta är inte kul längre jag vill göra något annat men rädslan är för stor för att faktiskt ta steget att göra något åt det. 
Resonemanget du har med dig själv och andra
 - man vet vad man har men vet inte vad det nya kommer att bli. 
Du försöker resonera med dig själv till att bli kvar fast att du vet innerst inne att du inte trivs. 
Men rädslan för det okända vinner så att du att inte vågar ta steget och göra någon förändring. 

Kan också vara i dina relationer, kärlek eller vänskap. 
Du är kanske inte helt nöjd, du anpassar dig, håller emot och vågar inte vara hela dig för du är rädd för att vara ensam eller att det inte kommer finnas någon som passar dig bättre. 
Du hamnar i brist tänk, förminskar dig själv och tror inte på din egna kapacitet och ser inte ditt egna värde. 

Men vad händer om du skulle hitta ditt mod? 
Mod att vilja ha förändring.
Mod att vilja se sanningen.
Mod att vilja vara mer du. 
Modet att släppa taget så det som är i linje med dig kan hitta dig. 

Här sker transformationen du har längtat efter som har legat gömd bakom rädslan🦋

Så ja, det är modigt att välja personlig utveckling. Det är modigt att vilja vara hela dig själv. 
Det är modigt att ta för sig av livet. 

Men framför allt så är det en frihet att släppa gamla roller som inte längre är du 🦋

Och du blir en förebild till någon annan som i sin tur vågar ta sitt mod till förändring… Det är så vi skapar något nytt, sunt.. en sann värld ❤️
Självledarskap ✨

Jag har pratat om detta innan men tål att upprepas då jag får till mig att det är A och O i tiden vi befinner oss i. 

Att kunna stå stadigt med rötterna djupt nedborrade i jorden så när något stormar, antingen i ditt personliga liv eller i världen i stort så kan kronan svaja, som om du visuellt ser dig som ett träd. Du är så förankrad i dig själv ( rötterna på trädet) att även om något utmanar så kan det svaja i toppen ( trädets krona) utan att hela du rycks upp med rötter och allt ( att trädet faller). 

Att du har förmågan att leda dig själv, ta fullt ansvar för dig själv och ditt mående. 
Det betyder inte att du ska göra allt själv men att du tar på dig ansvaret att ta action att göra det du själv kan i detta nu och ta hjälp där du anser att du behöver stöttning. 

Att inte skjuta upp saker och tro att det löser sig av sig själv. Energin är snabb nu och den kräver din styrka i form av att du följer din vägledning. 

Att du börjar leda dig själv.. Visar dig själv att du kan lita på dig själv. Att du gör och inte bara säger. 

Du kan börja öva i det lilla, behöver du mer stillhet, om kroppen är i konstant stress.. börja ge dig små stunder av vila i tysthet. 
Börja visa att du lyssnar på det du behöver.. och så tar du nästa steg.. och nästa .. osv.. 

❤️❤️
Mellanrummet 

Denna plats där du lämnat något som inte längre är i linje med din utveckling men du ser inte ännu vad som väntar i det nya. 
En plats av tomrum, tysthet och kanske en känsla av vilsenhet.

Du vet hur du ska vara i det gamla, hur du resonerade, tänkte, levde och agerade utifrån vad du trodde förväntades av dig. 

Du har utvecklats och hamnat på en ny frekvens✨

Här är nya sätt att vara och verka. 

Det gamla börjar falla bort, bit för bit. 

Och här står du i ett mellanrum mitt emellan det gamla och det nya - i tomhet - 

Något har rensats ut som du har växt ur. 

Här kan behövas mod, tillit och närvaro för att stanna kvar.
För tiden som du får mellan världarna är en inbjudan att se med ögon som ett nyfiket barn på vad som är nästa steg för dig på din väg som ännu ej är upptrampad👣

Grattis till din frekvenshöjning✨
Funderar mycket på vad som händer i oss när vi känner frid. 
En känsla som inte går att köpa för pengar, titlar eller status.
Utan det är en känsla som behöver komma inifrån. 
Inget man kan forcera fram utan den behöver komma från en sann och äkta plats inom dig. 
Vad händer när du når detta tillstånd? 
Hur känns det inom dig? 
Behöver du något i det yttre då eller är det detta som alla längtar efter?

Jag kom åt denna känsla i höstas när jag helt plötsligt blev av med min hörsel på mitt vänstra öra. 
Gåvan jag fick av denna upplevelse var att jag mitt i allt kunde ta mig till en känsla av frid. 
Det tillståndet förändrade hela upplevelsen från att vara ett helvete till att finna ett inre lugn och mening. 
Efter denna upplevelse förändrades hela mitt sjukdomsförlopp till att bli bättre och bättre för varje dag 🙏🏻❤️
Ju mer man kan vara i detta tillstånd ju mer får man också av det…. FRID 🙏🏻

Är det kanske det som är viktigt på riktigt?
Utveckling och medvetenhet✨

Tänk dig att du lever ditt vanliga liv. 
Du kör till jobbet, mest troligt samma väg och samma tid varje dag. Du sätter dig på samma stol vid ditt skrivbord. Åker hem, lagar mat, har kanske ett stående träningspass inplanerat i kalendern, veckorna ser ganska så lika ut och du lever utifrån en inplanerad kalender, dvs du vet redan vad du ska göra och när. 
Så här kan åren rulla på med lite variation till och från i livet i form av familjebildning, nytt arbete, flyttar mm men du hittar även ramar efter ett tag i denna nya situation. Livet är ganska så förutsägbart med andra ord. 
Men så händer något, något som inte stod i kalendern.. Kanske en livskris av något slag? Kanske ett möte med en tvillingsjäl? Eller något annat omvälvande i stunden. Livet ruskas om och någonstans där i det okända ser du en dörr. 
Du har varit på denna plats så länge men du har aldrig någonsin sett denna dörr innan. Den drar till sig din uppmärksamhet och du känner dig intuitivt dragen att öppna den. Du går in och här ser saker helt annorlunda ut än där du kom ifrån. 
Du känner en stor nyfikenhet att utforska det nya rummet… efter ett tag när du har varit här inne och bekantat dig med denna nya verklighet så ser du ytterligare en ny dörr som står och blinkar att den också vill öppnas.. 

Det är lite som om du ser en spännande serie på Netflix som du inte kan slita dig ifrån, du stänger ju inte av den mitt i och tänker nej, jag vill inte se slutet… utan du vill ju forsätta att se vad som händer. Eller en annan liknelse, du spelar ett data spel och tar dig vidare till olika nivåer av spelet men du får inte tillgång till nästa förrän du har klarat den du är på. 

Det är inte helt enkelt att förklara processen i denna frekvens då det du upplever i de öppnade dörrarna håller en ny högre frekvens och när du väl är där så är det så självklart men när du ska gå tillbaka så tappar du förklaringsmodeller då det saknas ord och förståelse här. 
Men ovanstående med dataspel och serie är så målande beskrivning jag kan förmå med de förutsättningar som finns här. 

Men den som vet.. vet.. och många kommer att förstå när tiden är inne ✨🦋
Är du spirituell? 

Ja, det är vi alla. Det är det vi är. 
Vi är spirituella varelser som har en mänsklig upplevelse. 

Vi är inte vår kropp, det är vår farkost här på jorden så att vi kan få möjlighet att känna, smaka, dofta etc. 
Så det har ingenting att göra med någon speciell tro, hur mycket kristaller du har, om du klär dig i speciella kläder, hur mycket du mediterar eller gör andra praktiker. 
Dessa är bara verktyg för att hjälpa oss att komma ihåg det vi redan är, det vi redan vet. 

Det finns ingen av och på knapp när du är spirituell eller inte. 
Du är det hela tiden, oavsett vad du gör i ditt mänsklig liv. 
I alla dina delar, alla dina olika roller, din själ är inte separerad från dig utifrån vad du gör. Den är alltid med dig. Du är spirit, ett medvetande. 

Det som skiljer oss åt just nu i denna tid är medvetenheten om att du är något större än vad du förmodligen har lärt dig. 
En hel del själar har ”vaknat” och börjar komma ihåg och har en inre längtan att förstå mer om vad vi är, medans andra är fortfarande slumrande och lever sitt liv enbart utifrån vad de ser i sin fysiska värd i tron att  de är sin kropp. 
Men vi är samma, vi är bara olika långt på våra resor i vårt medvetande. 
Inget är bättre eller sämre. 
Alla är precis var de ska vara och gör det i sin takt ❤️
Vad händer när du är trygg? 
När du känner det där inre lugnet, en stabilitet. Vad hade du gjort för val i livet då? 

När rädslan är borta från att inte vara tillräcklig, bra nog, att ta för mycket plats, inte känna dig älskad, inte kunna tillräckligt, eller något annat just du är rädd för. 

Om allt detta var läkt och du var hela dig, stod i din egna kraft av inre trygghet, tillit till att du kan skapa ditt egna liv. 

Vad hade du gjort för val i livet som du inte vågar nu? 

🦋

Kontakt

  • 073-541 08 XX

Adress