Varmt välkommen till oss på FAYA CLINIC i Malmö/Toftanäs.
Vi är en klinik med stort ansvarstagande. Hos oss är du väl omhändertagen, där resultat och din säkerhet alltid står först.
" Beautiful skin for life"
Varmt välkommen till oss på FAYA CLINIC i Malmö/Toftanäs.
Vi är en klinik med stort ansvarstagande. Hos oss är du väl omhändertagen, där resultat och din säkerhet alltid står först.
" Beautiful skin for life"
Sonen var supernöjd med den nya frisyren, definitivt återbesök!
Visa mer
Razan A.
till Fatima&Yasemin
Valde "hudterapeutens val" och vi gick igenom behandlingen som skulle utföras. Super trevligt bemötande. Fin och fräsch lokal. Min hud lyste inifrån efter behandlingen.
Visa mer
Samar B.
till Fatima&Yasemin
Bra och professionellt bemötande
Fint och rent klinik
Jag fick testa deras laserbehandling och ansiktsbehandling. Nöjd med både och jag kommer säkert testa gärna andra behandlingar
Visa mer
Victoria N.
till Fatima&Yasemin
Tydlig med all info, väldigt kunnig, kompetent och hjälpsam.
Visa mer
Om företaget
Vi som arbetar här är certifierade terapeuter som älskar hudvård och tycker att ansiktsbehandlingar är livet!
På vår salong gör vi aktiva ansiktsbehandlingar, och mer effektiva behandlingar som microneedling, peels och massa annat. Vi finns här för dig som vill komma för ett avslappnande avbrott i vardagen, dig som vill göra en hudresa med oss och alla däremellan. Vi erbjuder professionell hudvård genom en avkopplande upplevelse i kombination med resultatinriktade produkter.
Vi har även legitimerad personal som utför alla estetiska behandlingar och även har vi en grym erfaren tatuerare, som främst fixar ögonbryn och läppar!
Att framföra ett klagomål:
Du kan lämna klagomål:
Muntligen direkt till personalen på kliniken
via vår instagram sida faya.clinic
via epost faya.clinic@hotmail.com
via telefon till kliniken
Ett klagomål kan lämnas anonymt.
Så hanterar vi klagomål:
Klagomålet som kommer från kund, tas emot och registreras i ett klagomåldokument på Worddokument /datorn av den ansvarige.
Klagomålet utreds tillsammans med personal och anknuten läkare och samtliga åtgärder skall vidtas.
Den ansvarige återkopplar till kund antingen via mail eller instagram dm.
Klagomålet ska sedan följas upp. Om klagomålet kvarstår vidtas andra åtgärder. Hela ärendegången ska dokumenteras.
Vem bevakar klagomål?
Den ansvarige bevakar alla sort klagomål på instagram sidan, mail, bokadirekt etc.
Detta sker löpande.
Org.nr: 559444-3326