Vi har en vecka garanti för naglar och fransar. Ingen garanti gäller när du bokat behandling hos elev.
- Avbokning ska ske senast 24h innan påbörjat tid. Avbokning som sker senare än 24 timmar debiteras fullt pris!
- Avbokar gör ni genom erhållen avbokningslänk i bokningsbekräftelsen (ett mail) med bokningskoden som ni får i samband med bokning.
- Når ni inte er mail/inte kan hitta mailet kan ni smsa in er avbokning senast 24h innan. Ingen avbokning via telefon! Kunden måste bevisa avbokat tid endast via mail eller sms.
- Om tiden missas (No Show) och ny tid bokas så debiteras ändå det uteblivna besöket.
- Viktigt att ni själva håller koll på att ni har bokat behandling på rätt salong.
Utebliven besök debiteras full pris! (GENOM ATT BOKA EN BEHANDLING HOS OSS SÅ ACCEPTERAR DU ATT DU DEBITERAS VID SEN AVBOKNING ELLER UTEBLIVEN NÄRVARO)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Integritetspolicy
Det samlas in personuppgifter för att kunna fakturera och kommunicera med kunder, samt för journalföring. Dina uppgifter finns i bokföringsunderlag, och din epost sparas i vår mejlprogram för enklare kommunikation. Inga obehöriga har tillgång till vår journalföringssystem, vår konto på bokadirekt, eller vår bokföringsprogram, som alla är skyddat med kod.
För att boka in sig via det bokningssystem vi använder (Bokadirekt) så krävs det att vissa personuppgifter anges.
Här tydliggörs varför och vad de används till: “Vid bokning ingår du avtal direkt med vår företag som utför tjänsten. Bokadirekt tar således inget ansvar för felaktiga eller uteblivna tjänster.
Genom att boka överförs de uppgifter du lämnat i formuläret till vår företag du bokar tid hos och till Bokadirekt. Uppgifterna inhämtas för administration och kommunikation angående bokningen och kan också, men behöver inte, användas för marknadskommunikation och verksamhetsutveckling av både Bokadirekt och vår företag som du bokat hos. Uppgifterna behandlas konfidentiellt och lämnas endast ut till tredje part för ovanstående syften samt i de fall lagen kräver det. Under dataskyddsförordningen har du rätt att begära ett utdrag av dina uppgifter, rätta dem eller få dem raderade. Vill du komma i kontakt med Bokadirekt eller oss angående dina personuppgifter kan du skicka ett meddelande till gdpr@bokadirekt.se eller queennailsplus@hotmail.com. Du har också rätt att framföra eventuella klagomål till Datainspektionen.”
Texten är citerad från bokadirekts hemsida, och syns då du ska boka in en tid hos oss.
Ytterligare ett skäl till att dessa uppgifter insamlas är för att det ska vara möjligt att fakturera kunder som av någon anledning inte kommer på inbokad tid eller no show.
Rutiner för radering av personuppgifter som lagrats på bokadirekt:
Vid minst ett tillfälle per år kommer kunder som inte bokat in sig på 3 år eller mer att raderas. Du som kund har även alltid rätt att begära radering tidigare vilket normalt sker inom 1 månad från begäran.
Du har också som kund rätt att inte behöva ta emot utskick eller annan direkt marknadsföring såsom exempelvis erbjudanden på behandlingar och presentkort.
Vi har en vecka garanti för naglar och fransar. Ingen garanti gäller när du bokat behandling hos elev.
- Avbokning ska ske senast 24h innan påbörjat tid. Avbokning som sker senare än 24 timmar debiteras fullt pris!
- Avbokar gör ni genom erhållen avbokningslänk i bokningsbekräftelsen (ett mail) med bokningskoden som ni får i samband med bokning.
- Når ni inte er mail/inte kan hitta mailet kan ni smsa in er avbokning senast 24h innan. Ingen avbokning via telefon! Kunden måste bevisa avbokat tid endast via mail eller sms.
- Om tiden missas (No Show) och ny tid bokas så debiteras ändå det uteblivna besöket.
- Viktigt att ni själva håller koll på att ni har bokat behandling på rätt salong.
Utebliven besök debiteras full pris! (GENOM ATT BOKA EN BEHANDLING HOS OSS SÅ ACCEPTERAR DU ATT DU DEBITERAS VID SEN AVBOKNING ELLER UTEBLIVEN NÄRVARO)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Integritetspolicy
Det samlas in personuppgifter för att kunna fakturera och kommunicera med kunder, samt för journalföring. Dina uppgifter finns i bokföringsunderlag, och din epost sparas i vår mejlprogram för enklare kommunikation. Inga obehöriga har tillgång till vår journalföringssystem, vår konto på bokadirekt, eller vår bokföringsprogram, som alla är skyddat med kod.
För att boka in sig via det bokningssystem vi använder (Bokadirekt) så krävs det att vissa personuppgifter anges.
Här tydliggörs varför och vad de används till: “Vid bokning ingår du avtal direkt med vår företag som utför tjänsten. Bokadirekt tar således inget ansvar för felaktiga eller uteblivna tjänster.
Genom att boka överförs de uppgifter du lämnat i formuläret till vår företag du bokar tid hos och till Bokadirekt. Uppgifterna inhämtas för administration och kommunikation angående bokningen och kan också, men behöver inte, användas för marknadskommunikation och verksamhetsutveckling av både Bokadirekt och vår företag som du bokat hos. Uppgifterna behandlas konfidentiellt och lämnas endast ut till tredje part för ovanstående syften samt i de fall lagen kräver det. Under dataskyddsförordningen har du rätt att begära ett utdrag av dina uppgifter, rätta dem eller få dem raderade. Vill du komma i kontakt med Bokadirekt eller oss angående dina personuppgifter kan du skicka ett meddelande till gdpr@bokadirekt.se eller queennailsplus@hotmail.com. Du har också rätt att framföra eventuella klagomål till Datainspektionen.”
Texten är citerad från bokadirekts hemsida, och syns då du ska boka in en tid hos oss.
Ytterligare ett skäl till att dessa uppgifter insamlas är för att det ska vara möjligt att fakturera kunder som av någon anledning inte kommer på inbokad tid eller no show.
Rutiner för radering av personuppgifter som lagrats på bokadirekt:
Vid minst ett tillfälle per år kommer kunder som inte bokat in sig på 3 år eller mer att raderas. Du som kund har även alltid rätt att begära radering tidigare vilket normalt sker inom 1 månad från begäran.
Du har också som kund rätt att inte behöva ta emot utskick eller annan direkt marknadsföring såsom exempelvis erbjudanden på behandlingar och presentkort.
9424
Boka tjänst
Naglar - Nagelförläning - Återbesök
Naglar / Nagelförlängning-Nytt Set/Påfyllning: Fransk
Otrevliga, hårdhänta dålig service. Betalade fullt pris trots att vi gick efter 40 min och då var vi långt i från färdiga.
Daniela S.
👍🏻
Susanne N.
Proffsigt
Emelie S.
Duktig och trevlig! :)
Visa fler recensioner
Om företaget
Queen Nails en skönhets- och nagelvårdssalong på söder Helsingborg. Vi erbjuder allt inom naglar,pedikyr, fransförlängning, och bryn med hög kvalitet i en avslappnande atmosfär.