Jag vill framföra ett klagomål gällande min bokade behandling hos D\&Y Klinik i Sätra centrum, som jag köpte via Let’s Deal.
Jag hade bokat tid den 1 juni 2025 och fick även en påminnelse om bokat tid dagen innan (bokat 9 juni kl 12:15). När jag kom fram till kliniken visade det sig att lokalen var stängd. Ägaren informerade mig när jag sökte hans nummer om att verksamheten har gått i konkurs och att ni ska ha blivit meddelade om detta tidigare.
Detta är mycket oacceptabelt. Jag har tagit ledigt från arbetet för denna behandling och därmed både förlorat tid och pengar helt i onödan. Jag har varit kund hos Let’s Deal tidigare och varit nöjd, men denna gång blev upplevelsen mycket dålig.
Jag begär därför full återbetalning för köpet samt ersättning för den besvär och tid detta orsakat.
Jag ser fram emot ert skyndsamma svar och en lösning på detta ärende.
Har kontaktat letsdeal.