Hur vi jobbar...
Inför första städningen har vi fått info via mail eller telefon om hur stort ditt boende är samt vad du önskar.
Vi gör en lista efter dina önskemål bekräftar den med dig och skickar över allt till vår personal som städar enligt överenskommelse.
Efter första städningen vet vi hur lång tid ditt hem tar att städa.
*OBSERVERA ATT DU KAN INTE BOKA EN TID OM DU INTE GÅTT VIA KUNDTJÄNST!
Vi använder oss av Bokadirekt där vi lägger in din profil. Där kan du lätt se tillgängliga tider för ditt område och för din städare.
Önskar du flytta fram tiden eller boka av gör du det lätt själv på Bokadirekt.
Allt för att göra det så smidigt som möjligt.
*OBSERVERA, AVBOKNING AV STÄDNING MINDRE ÄN 24H INNAN DEBITERAS.
På Bokadirekt finns även vårt betalningssytem i samarbete med Klarna. Där bestämmer du själv om du betalar direkt eller delar upp betalningen. Givetvis kan du alltid kontakta vår kundtjänst för frågor under våra öppettider via tel eller maila när som helst på dygnet.
* OBERSVERA VAL AV BETALNING. VÄLJ BETALA PÅ PLATS, VI SKICKAR EN DIGITAL FAKTURA.