VIKTIGT INFORMATION!!!! Läs igenom hela innan ni bokar tid!!!
Att tänka på direkt efter behandlingen:
- Titta noga igenom resultatet för att se om det är någonting ni( kunden) inte är nöjd med. Skulle det vara det säger man direkt till personalen på plats så försöker vi rätta till “felet”.
- Vill man ej ta bort materialet då har man ingen rätt till återbetalning.
Detta måste ske direkt efter behandlingen och i salongen. Det funkar inte att man kommer tillbaka efter flera dagar och säger att man inte är nöjd, då kan vi tyvärr inte göra något åt saken!
Skulle det vara otur så att man får en allergisk reaktion då kontaktar man salongen direkt för att få råd om hur man går till vägar! Är det något brådskande allvarligt då söker man läkare för att få vård. Efter läkarbesöket kommer man till oss med läkarintyg som visar att det är orsakats av den behandlingen man har fått från oss då betalar vi för all kostnad+ pengarna tillbaka för den behandling man har gjort!
"För att förhindra bedrägeri stämmer vi bara ett kort åt gången, dessutom, om du har flera stämpelkort kan du antagligen använda ett helt, det vill säga ingen överföring /summering." Om man har glömt kortet anses det som en miss. Eventuella frågor skicka till:
infolilygarden@gmail.com
Vid reklamation där kunderna vill ha pengarna tillbaka - Då ska man har tappat nästan alla fransar under 24 timmar efter man gjort behandlingen. - Det kräver dessutom ett läkarintyg där det står att man har fått en allergisk reaktion p.g.a. att man har gjort fransförlängning.
Ni kan hitta oss på sociala medier:
https://www.facebook.com/Lilygarden.sthlm2/
FÖR PRISER KLICKA PÅ "MER INFO" UNDER VARJE TJÄNST
Vi vill meddela att från och med den 1/3 är det möjligt att göra avbokningar 24h timmar innan via hemsidan. Det går bra även via telefone, sms eller email.
Försenade avbokningar eller uteblivna avbokningar kommer att debiteras med halv priset av behandling som ni har bokat, faktura skickas hem.
Skötselråd fransar besök
http://www.ladda-upp.se/bilder/vlfbxzjzfamgkn/;
Skötselråd naglar besök
http://www.ladda-upp.se/bilder/gxbyfyfpkssl/
För vissa längder på fransarna har vi inga garantier på. Om man har garanti gäller följande:
Garanti på fransförlängning gäller endast inom 3 dagar from. behandlingsdagen. Utan stämpelkort gäller ingen reparation.
Gratis reparation utförs inom 3 dagar efter man gjort fransarna.
Skulle man meddela oss efter 3 dagar så kommer det tillkomma en kostnad på 100-200kr för reparationen.
Man får reparation bara engång inom 7 dagar. Inga ombokningar får ske efter vi har bestämt en tid.
Gäller ej presentkort hos bokadirekt och man kan köpa presentkort hos oss på salongen
Fransar - Skulle man tappa många fransar .
TAG kort på stämpelkortet och fransar och maila till oss med namn och telefonnr.
Garanti för fransar gäller endast om man inte har utsatt fransarna för några produkter och har följt skötselråden.
För reparation får man komma in med fransarna i samma skick som man lämnade salongen.
Garanti och återköp gäller ej om man är överkänslig mot materialet eller om man är allergisk.
Vi erbjuder gratis borttagning inom 7 dagar.
Garanti på Naglar inom 7 dagar from. behandlingsdagen på stämpelkortet!
Utan stämpelkort gäller ingen reparation.
Om man solar solarium det kan byta färg på naglarna
Naglar - Får man släpp på naglarna inom 7 dagar från behandling.
TAG kort på stämpelkortet och naglarna och maila till oss med namn och telefonr.
Garantin/reparation gäller inte för extra långa naglar
gäller ej om man har använt andra nagelprodukter på naglarna, för ändring av färg, form eller om man slagit i nageln.
Vårdslöst hantering, vatten, värme och starka produkter kan påverkas att dem går sönder.